Home  /  Nieuws

VOORJAAR 2019 – Ontbijtsessie - VERLENGD wegens succes

08/02/2019
afbeelding VOORJAAR 2019 – Ontbijtsessie - VERLENGD wegens succes

De sessie "TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN VOOR DE HIERARCHISCHE LIJN" wordt in maart opnieuw georganiseerd.

Wanneer? Donderdag 21/3/19 - 9u tot 12u30

Waar? Booiebos 24 te Drongen - (deuren 8u30)

Kostprijs: 125€ (u kan gebruik maken van KMO-P)

Deze uiteenzetting vertrekt vanuit een real-life praktijkcase met name een incident dat een dodelijke afloop kende. Het is de aanleiding tot een pakkend verhaal met grote impact: mentaal, fysiek en familiaal. Gelijktijdig legt deze case, zowel privé als bedrijfsmatig, nadruk op heel wat aspecten binnen het domein van Preventie en Welzijn. Deelnemers leren het belang van hun rol daarin (her)kennen, het wordt gekoppeld aan de verantwoordelijkheden als lid van de hiërarchische lijn.

In deze sessie blijven we verder stilstaan bij verschillende voorbeelden die uit de praktijk komen en waarbij zich bepaalde incidenten, groot of klein, voordeden. De context en de problematiek van deze situaties worden aangereikt en besproken met het nodige beeldmateriaal. De inhoud en problematiek wordt gekoppeld aan de noodzakelijke verplichtingen vanuit de wetgeving. Op die manier passen we de leermomenten toe op deze voorbeelden.

Deze sessie maakt u heel hard bewust: Wat als het ergens mis gaat? Wat als u bovenal zelf wordt geconfronteerd met een zwaar incident of accident? Welke "oplossingen" zijn er dan voorhanden? Hoe pakt u de situatie op dat moment aan met kennis van zaken? Welke procedures volgt u? En wat is de impact van uw interventie op de totaliteit van de gebeurtenis?

Onze spreker is een ervaren specialist en spreker op het vlak van wetgeving en waargebeurde praktijkcases. Hij is heel goed geplaatst om vanuit zijn rol al uw vragen te beantwoorden.

Deze sessie is een aanrader voor:

- Preventieadviseurs

- Operationeel Managers / Productieverantwoordelijken / Afdelingsverantwoordelijken

- Bedrijfsleiders / Managers

- Logistiek Verantwoordelijken / Supply Chain Managers

- HR Managers

-  ...

RESERVEER HIER JE PLAATS

 

Nieuw! - VACATURE Beheerder Planning & Administratie

25/01/2019

Beschrijving:

  • Je staat systematisch in contact met onze klanten in voor de dagelijkse opvolging van klantvragen, je bezorgt hen de nodige informatie en verwerkt alle aanvragen in ons centraal beheerssysteem

  • Je bent verantwoordelijk voor een goede planning van alle opdrachten en overlegt daarvoor intens met alle betrokken actoren

  • Je helpt mee bij de voorbereiding, organisatie en onthaal vooraf aan opleidingen alsook de algemene ondersteuning van ons team

  • Je ondersteunt de organisatie op het vlak van facturatie

Verwachtingen:

  • Een wendbaar, vriendelijk en communicatief persoon die zich als een vis in het water voelt in het ondersteunen van klanten

  • Meer dan je (eerste) werkervaring hechten wij belang aan je leergierigheid en dynamiek

  • Je hebt uitmuntende vaardigheden op het vlak van administratie en communicatie

  • Je bent bereid je diepgaand in te werken in onze software Coachview

  • Je hebt een interesse op het vlak van Preventie, Veiligheid en Kwaliteit

  • Je bent zeer vlot in het Nederlands, beheersing van het Frans is een duidelijke meerwaarde

  • Je onderschrijft onze waarden Kwaliteit, Wendbaarheid, Klantfocus en Innovatie

Wij bieden:

SIOS is een dynamische onderneming in volle groei, je kan meehelpen aan de verdere uitbouw van onze activiteit en werken aan je eigen persoonlijke ontwikkeling, in deze omgeving is persoonlijke inbreng en uitdaging mogelijk.

U kan uw gegevens en motivatie doorsturen tav Fabio De Bock, op fabio.debock@siosgroup.be

Website: www.sios.be (SIOS - "Service Is Our Strenght")