Booiebos 24, 9031 Gent (Drongen) – 09/220 93 85 – admin@sios.be

SIOS zoekt een ‘Enthousiaste Medewerker Customer Service (m/v)’

SIOS zoekt een ‘Enthousiaste Medewerker Customer Service (m/v)’

Voor verdere uitbreiding bij SIOS zijn we op zoek naar een medewerker Customer Service. Heb je interesse in deze functie, of ken je iemand die de geknipte kandidaat is voor deze job, dan moet je zeker de vacature hieronder aandachtig lezen.

Vacature Customer Service

Organisatie: Wie is SIOS?

“SIOS – Your partner in Logistics, Safety and Operations” verzorgt als Opleidingscentrum & Expertisepartner opleidingen rond hef- en hijswerktuigen (heftruck, reachtruck, rolbrug, enz.,) grondverzet, Preventie, Veiligheid en Welzijn. Voor verdere uitbreiding zijn we op zoek naar een

Enthousiaste Medewerker Customer Service (m/v)

Rol:

Je bent de verbindingspersoon tussen onze klanten, lesgevers en cursisten. Je communiceert dagelijks intern en extern rond komende of af te werken opdrachten. Je doet dit met flair en vanuit zelfvertrouwen.

Je hebt een autonome rol binnen het team en werkt eigenhandig opdrachten af. Je werkt daarin nauw samen met de Operationeel Manager en alle betrokken medewerkers en externen.

Je krijgt een actieve rol in het plannen van opdrachten, hebt de verantwoordelijkheid mbt interne en externe communicatie en het runnen van de administratieve flow. Je wordt mee gangmaker binnen de equipe.

Beschrijving:

  • Je staat systematisch in contact met onze klanten in voor de dagelijkse opvolging van klantvragen, je bezorgt hen de nodige informatie en verwerkt alle aanvragen en opdrachten in ons centraal beheerssysteem
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede planning van alle opdrachten, overlegt daarvoor intens met alle betrokken actoren en doet zelf voorstellen
  • Je helpt mee bij de voorbereiding, organisatie en onthaal vooraf aan opleidingen alsook de algemene ondersteuning van ons team
  • Je ondersteunt de organisatie op het vlak van administratie

Verwachtingen:

  • Een uiterst wendbaar, vriendelijk en communicatief persoon die zich als een vis in het water voelt in het ondersteunen van interne en externe klanten
  • Meer dan je werkervaring hechten wij belang aan je leergierigheid, dynamiek en initiatief
  • Je hebt uitmuntende vaardigheden op het vlak van administratie en communicatie
  • Je hebt goede IT-skills en bent bereid je in te werken in onze software Coachview
  • Je hebt een interesse op het vlak van Preventie, Veiligheid en Kwaliteit
  • Je bent zeer vlot in het Nederlands, beheersing van het Frans is een duidelijke meerwaarde

Competenties:

  • Klantvriendelijk en klantfocus
  • Organisatorisch en planmatig
  • Administratief vermogen
  • Probleemoplossend vermogen
  • Dynamisch en wendbaar, interesse voor multi-tasking

Wij bieden:

SIOS is een dynamische onderneming met een aantoonbare historiek, je kan meehelpen aan de verdere uitbouw van onze activiteit en werken aan je eigen persoonlijke ontwikkeling, in deze omgeving is persoonlijke inbreng en uitdaging mogelijk en wenselijk. SIOS wordt gekenmerkt door een cultuur van openheid, collegialiteit en respect naar persoon en waarden. Werk je graag mee in een kleine entiteit waar je op een familiale en goedlachse manier jezelf kan zijn, aarzel dan niet om ons te contacteren.

U kan uw gegevens en motivatie doorsturen tav Fabio De Bock, op fabio.debock@siosgroup.be